Aihe vapaa OIKEESTI MITÄ

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,977
aaaaaaaa shut the fuck up 😃😃😃😃😃

nyt nyt nyt perkele

Eii vittu enää :D

Joo
Tosiaan

mä tiedän nytten näköjään et ketkä on mun pahimmat ihastukset tällä hetkellä ei vittu

Tämä on aivan vitun selvä keissi

nehän on siis:
- hui
- lee taeil
- woozi
- Thom

että silleen!

Oikeesti noista ekana oli block b i think, sitten pentagon ja sitten seventeen ja nyt viimeisimpänä tosiaan Radiohead joka oli ihan vitun hajottavaa ja oikeesti en enää tiedä mitä täällä tapahtuu.

en tiedä pitäiskö itkee tho :Dddddddddd mut mua vaa naurattaa en ymmärrä enää oikeesti mut noi on niin pahoja keissejä kaikki mut miks miks miks

Huvittavaa tajusin just et noi kaikki on ihan pikkusia. Miten niin rakastan lyhyitä miehiä? ENPÄS 🤨

OLEN SAANUT TARPEEKSENI XDDDDDD

OIKEASTI sitä paitsi miksiköhän mä teen tätä kesua edes en tiiä mut kai mun on vaan pakko kirjottaa näist asioista ja se on helpompaa ehkä näin tällä hetkellä

ja ah ignooratkaa tää et koko viesti on boldatulla tekstillä varasija taas jotain laitto itekseen noita juttuja päälle enkä VÄLITÄ KOSKA EN JAKSA :D who cares really

Ghhdjdjdkfkfk

Ah mä en tiedä enää. Mitä tää edes on. Mitä.

toisaalta mietin että eikö yuto muka ole paha tai jinho mutta ei ne ehkä niin pahoja ole tai niiku?????? Hmm. Pls. P l s.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
HUUUUUUUUUUUT MÄ oon niin kyllästynyt kuuntelee tätä biisiä lmaoooooo (i love it tho):

Öh onks toi niiku oikeest joka listalla vai mitä

Muuten mulla ei oo woozille eikä thomille omia soittolistoja (hyvä)

Huille ja taeilille on. Paitsi että se huin lista on myös sellanen missä on ehk muihinkin Pentagon tyyppeihin liittyviä biisuja mutta joooooooooh

No vittu

Sitä paitsi tää biisi ah rakastan gd:n ääntä VIELÄKIN MUKA? älä vittu viitti :ddddddddddd naurettavaa. Oonko ainoo jonka mielestä sillä ja huilla on vähän samankaltaset äänet wtf.

EIIII VITTU MÄ VIHAAN TÄTÄ BIISIÄ :D siis toista biisiä. Sellasta yhtä jota oon kuunnellu mmmhhmhmhm jo yläasteella joten haista ny oikeesti D:
HUUTIS

Miks tää on taeilin listalla omg of course se on taeilin listalla skskskskskskskdkdkdkdkdk skreee

Todistakaa mun mental breakdown oikeesti tällä nimenomaisella sekunnilla

BITCH ja sitä paitsi jos vegard ei nyt lähe mun mielestä niin PERKELE 👀

HUUDAN ok mutta

Jaa jaa

Also mikä tää on, mikä tää oikeesti on:
thom yorke dancing GIF by Head Like an Orange

Just .......... Leave. And fucking leave :D

Mä nyt pyytäisin vielä kerran et nää britpop ihastukset loppuis :DDDDDDDDDDD huoh liam noel Damon Thom ainakin joten pliis.

Oh SHUT UP :D joo kuuntelen tässä block been very good :D ja huomasinkin että oon sittenkin ihastunut park kyungiin :/ vieläkin siis. Ahaa. Naurettavaa.

Nyt kuuntelen boys and girls D: en oo kuullu tätä biisii viikkoihin onpa outoa

Vittu toi gif thomista vähän niiku haunts me

En voi ymmärtää en

Oh nyt kuuntelen action (rmx) huut

Honestly sairasta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Haha muistan ku helmikuus olin all about gd ja huutis ja sitte oli kaikki ne tilanteet ja keissit mitä tässä nyt on ollu ja nyt ollaan niin ku täss pisteessä don't even ask.

En ees tiiä ketkä on uusimmat koska esim thom on (tavallaan) aika uus mut sit toisaalta sen jälkeen on myös tullu George Ezra (i wonder why). Tosin se on vaa sellai Pieni mut onhan se kinda cute??

Ah lopettakaa jo :D

Ainii jun on kans ihan kauhee varsinkin ku se näyttää huening kailta...

Ja mitä mun oli oikeesti tarkotus tehä voi jeesus no ilmeisesti kirjottaa tänne.

En muista mitä olin aatellu

En varmaan mitään huoh

Menee kyllä hermot hyukaanki.

Nii mietin et ketkä tässä oikeesti on pahimmat mut......... Joooooooo. En ymmärrä miks Thom on näin paha case, ei vaan ymmärrän sittenkin. Siinäkin on samaa näköä kuin hyukassa + villussa. Kyllä on varmasti. Olen varma siitä 😭 en ymmärrä villu aina haunts me siis sillon ku hyuka-juttu alkoi nii koko ajan olin sillee HAHA SE NÄYTTÄÄ VILLULT ja nyt oon thomist silleen ja aikasemmin olin viel davest silleen ja kenest muusta. En kyl oo iha varma näyttääks Dave oikeesti silt tai ehkä mut oon probaly vaa sekasin

Sit tietenkin hradecky (apua en osaa kirjottaa enää sen sukunimee pliis help 😭😭😭😭😭😭😭😭 olikse noin) ja l on myös ihan villun näkösiä kinda. Sillon ku se oli nuorempi ni emt i guess.

Mietin vaan että mikä vittu siinä nyt on.

Also en kestä davee mut mä edelleen saatan tykätä siitä. Siis vittu Dave. Älä viitti alottaa taas tätä samaaaaaaa

Ei helvetti Dave

Ei HELVETTI GD kuuntelen toista sen biisuä joka onkin untitled niin ei paljoo naurata edes

Flashbackit siihen kun rakastuin siihen.

En ymmärrä tät gd-juttuu en todellakaan ymmärrä en. Haista :DDDDDDDDDDD miks sen oli pakko.

Ok rakastan

Senki saatana D: toi ääni. Älä jaksa.

HAHAH MUT THOM

en tiiä miks mut tekee kyl mieli kuunnella Radiohead mut en kykene todellakaan

Aha kuunnellaa sit näköjään taeilin it was love :D ok..... Ei pliis. Skippaan ehkä en kykene. Joo joo rakastan tätä biisiä mut en kestä. En pysty kyl skippaa rakastan tätä biisua ahahaha. Herranjumala vittu. Menetän järkeni kokonaan.

Arvasin et tää menee näin voi paska.

Miten en vieläkään sit päässy yli huista. Tai taeilista. Honestly en tiiä enää ketä kaikkia mietin koska en muista vittu mitään nykyään.

Mul on todella paha aavistus tästä thom jutusta kosk mä todellakin tunnen helvetisti sitä kohtaan mut siis vituttaa. Mut entäs HUI.

HUUTIS ok alkoi soimaan super junior joten....... Eunhyuk 🤔 leeteuk kinda. Jaaaaa ei muita? Hmm. Vittumaista.

Mut siis mitä vittua oikeesti.

K-Pop Hui GIF by PENTAGON

Mitä vittua hui mul ei oo VARAA nähä tämmösiä ei oo ei vittu ole.

En ymmärrä sitä että oon edelleen rakastunut huihin. Mutta jaa.

Oikeesti mä vihaan tätä mulla meni just vähän paremmin mut mitä sit tapahtuu tämmöstä näköjään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Oikeesti tää on ihan kamalaa. Ahdistus on niin jäätävän kovaa :D

Tuntuu ihan kamalalta koska hui ja Thom mutta muutkin todellakin mut en tiiä vittu noi on ihan kauheita

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Just

En tiiä. Oon niin rakastunut huihin ja tunnen oloni äärimmäisen toivottomaks :D sitä se tekee

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Minä: ajattelee huita ja yutoa koko ajan ja on rakastunut
Myös minä: mut jos se ois mahollista nii en tiiä haluisinko silti olla ees yhtään kenenkään kaa
Myös minä: ??????????????????????
Joo-o

Loogista riutua rakkaudesta ja sit samalla on ihan oikeesti silleen "en mä tiedä haluunko mä koskaan olla kenenkään kanssa" niinku ????????????? Mitä vittua nyt taas. Yritäs nyt päättää että mitä helvettiä sä haluat nainen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Ja siis must tuntuu et mul on ollu toi sama juttu aina. Siis aina. Uskottelen et jos se vaa ois mahollista ni pystyisin olee sen tyypin kaa kehen mul on tunteita mut. Mut sit ku alan miettii tarkemmin en ookaa ees varma. Ja muutenki tuntuu että tiettyyn pisteeseen asti mä aina haluun jonku tyypin mut sit jos tulee jotain pientäki "juttua" nii ilmeisesti mä sit jotenki en ookaa enää motivoitunut siihen hommaan. Vai loppukohan se sit kuitenki vaan siihen etten osannu tai uskaltanut tehdä mitään vai loppuko mul oikeest vaa motivaatio koko siihen hommaan. Ettei vaan jotenkin jaksanu välittää ? En tiiä.

Tuntuu että oon aina ollu kauhuissaan siitä että pitäs olla jonku kaa ja samalla oon kuitenkin saattanut haaveilla siitä. Paljonkin. Erittäin paljon. Mut silti oon just niiku aiemminkin ja nykyäänkin ollu vaa sillee tosi uncomfortable sen ajatuksen kaa.

Anyway.

Alkaa kuulostaa kyllä jo aika paljon lithromanttiselta tää

Muutenki ajatus siitä että MINÄ olisin parisuhteessa on melko luonnoton.

No, jos en kerta tosissani haluu ketään ni senhän pitäs helpottaa oloa, mutta en tiedä helpottaako se koska yhtä vittumaisia nää tunteet on silti. Eikä ne sit oikeen mee poiskaan vaikka tietääkin sen että en EHKÄ haluis oikeesti olla sen ihmisen kaa. Silti ne tunteet vaa on ja se ihminen on jatkuvasti mielessä. Ja ne on niin vahvoi tunteita.

Tuntuu et tää on joku kirous olla tämmönen lithromanttinen. Miten helppoa olisikaan (vaikka siinäkin varmasti omat ongelmansa) olla täysin aromanttinen niin että niitä tunteita ei alun alkaenkaan olisi koskaan kehenkään. Mutta nyt ne tunteet on olemassa näköjään mutta sitten kuitenkaan ei oo vissiin sitä halua olla parisuhteessa mitä yleensä ihmisillä on. Tai niiku on ehkä näennäisesti halu olla parisuhteessa mut en usko et mul on koskaan ollu oikeesti sitä?

Pistää todellakin miettimään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
TAI sitten haluunkin oikeesti olla siis esim jos se ois mahollista niin ehkä sit kuitenki haluisin olla esim yuton kaa. Tai kehen nyt millonkin oon ihastunut. Ehkä sittenkin haluisin. Tai ehkä en. En osaa kyl sanoa D: ku tavallaan joo ja tavallaan en ?

No, tunteita ainakin on tosi paljon ja se sattuu oikeesti. Riippumatta mitä haluun todellisuudessa ja mitä en mutta ainakin osa must kuitenkin haluu vissiin jotain koska nää tunteet. Omituista. Todella omituista, en niiku tajuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
HAH EN KYKENE 😂

se tunne kun ajattelee edelleenkin jatkuvasti huita ja yutoa ja jopa wooziikin + aina joku muukin eksyy ajatuksiin. Edelleen Thom myös. Ja tälleen.

Mut sit ajattelin ihan liikaa myös hania ja nyt sit hyuka koska menin kattoo yhen ainoan vidin puolivahingossa. En pääse hyukasta eroon vaikka mitä tekisin. En kyl hanistakaan ilmeisesti.

Mun ei ees ollu tarkotus kattoo mitään txt liittyvää mut mitä tapahtui. Ja mä tiesin et siit seuraa taas tämä obsessoiminen.

Mut mitä välii koska katoin videi tai en niin se silti aina on ja pysyy. Sama ku kaikki muutkin. Se on se ja sama kuinka paljon katon tai en kato pentagon-videoita, txt-videoita tai mitä tahansa niin ne kaikki on ja pysyy aina. Oon maailman surkein pääsee yli ja at this point en enää edes jaksa yrittääkään koska miks vaivautua oikeestaa. En jaksa väkisin yrittää ja yrittää. Ihan turhaa. Ei tunteille voi sanoo ei :D lesson learned 😭😭 vittu. Once it's done it's done, no going back lmao. Ehkä ei oo tarkotuskaan mennä takaisin enää kun asia on tapahtunut. Ja ehkä kaikella on tarkoitus vaikka miten vaikee sitä oiskin uskoa.

Siitä puheen ollen, tähkän uus biisi kieltämättä auttaa mua tässä ihastusasiassa, koska aina siin "elämän eessä mä tällaisena riitän, kaikella on tarkoitus" kohdassa mä nimenomaan aina aattelen sitä kuinka mä riitän ja kaikki tapahtuneet asiat on oikein eikä mun tarvi koskaan aatella sitä että oispa joku menny jotenki toisin tai oisinpa ollu ihastumatta tohon tai oisinpa aina ollu sellanen etten ihastu melkein ollenkaan kehenkään tai ainakin paljon vähemmän kuin ihastun. Vaikka se kuinka on tuntunut siltä yleensä että kaikki on väärin ja mun ois pitäny jo aikoja sitten LOPETTAA IHASTUMINEN KOKONAAN ja kaikkee niin en tiiä ehkä toi biisi vaan jotenkin saa mut aattelee et ei tarvii miettiä tai jotenki.

Tää ihastusten määrä on kyl nii järkyttävä tälläkin hetkellä ihan hirveästi ihmisiä joita ajattelen ja tottakai ne vaihtuu KOKO AJAN et ketä ajattelen. Esim eilen aattelin jeongyeonii aika paljon mut nyt en niin paljon, ehk vähän mut enemmän hyukaa ainakin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Siis .... Mitä helvetin unta mä näin äsken fr. Mitä helvetin vittua. Oonko ihan väärässä jos väitän että se oli yutoon liittyvä uni koska niin mä muistelisin mut toisaalta se oli tosi hämärä. Anyway nyt vituttaa koska ajattelen sitä ääliöö entistäkin enemmän varmaa sen unen takii. Kiitti :D en edes tiedä enää mitä vittua. En jotenkin ois uskonut että näinkin vielä vittu käy

Mikä vittu mua vaivaa.

Kun se uni oli niin vitun huutis kamaa ja mietin et olikse todella yuto mut en kyl keksi yhtään et kuka muukaan se ois voinu olla? Joten pakko se oli olla se.

Ja kyllä siis honestly oli niin häiritsevä ja traumaattinen uni mutta toisaalta aika romanttinen mutta erittäin kieroutuneella tavalla i think :D ja pahinta oli se et se oli jopa seksuaalinen uni joten kun heräsin olin silleen anteeks mitä vittua nyt taas. Huvittavaa vielä sekin että en oo aatellu varmaan ikinä aikaisemmin juurikaan mitään seksuaalista yutosta ni sit yhtäkkiä nään vaa jotai aivan liian kiihkeetä unta siitä niiku anteeks mitä ihmettä nyt?????????? Tuli niin puun takaa koko uni :DDDD must tuntuu et ku heräsin olin vaa sillee "💀💀💀 ei vittu" lmaoo

Oikeesti mikä oikeus tol äijäl on pilata mun elämä xDDDDDDD bitch you can't

Hui on nyt syrjäytetty hha 🤔 NO EI tietenkää D: mut se ei varmaankaan ollu tos unessa.

Se oli muuten tosi outoo kosk heräilin välillä ja sit se uni vissiin vaa vaihtu joka kerta ja en tiedä näinkö jossain kohtaa jopa jotakin stray kidsiin liittyvää vai muistanko ihan väärin. Muista en oo varma et mitä saatanaa siinä tapahtui mut sen viimesimmän mä muistan i think. Ja oon melkein satavarma et se oli yuto joka siin oli. Oh god it was so horrible niiku en tiiä olinko siinä vaiheessa ihan unessa vai jo hereillä mut se yks kohtaus jota joko ajattelin tai näin unta siitä oml it was so cute and sweet 😭 huutis ihan hirveetä.

Siis kunpa se vaan ei ois ollu niin seksuaalista koska oon traumatized 😭😭 niinku honestly shocking mut tavallaan sulonen uni... Kieroutuneella tavalla.

En kyl ymmärrä et miten se muka oli yuto koska jossain vaiheessa se saatto olla joku muu???? Niiku et... En tiiä oltiinko jopa yhdessä siinä unessa mut ihan ku se ois ollu joku ihan muu mut sit jossain vaiheessa ihan ku se ois ollu yuto?? Todella häiritsevää...... Oltii tyylii jossai laival ehkä ja.. joo no en osaa sitä selittää mut se oli niin outo uni :D ja ennen kaikkea traumatisoiva. Olin muutenkin jo niis aikasemmis unis ihan done koska ne oli just jotain painajaisia ainakin osittain ja jossain vaiheessa kun heräsin niin kuulin kuinka sanoin oikeesti jotain "ei.. ei.. apua" tai jotain tollasta :Dd mut ilmeisesti nukahdin suht nopee uudelleen siit huolimatta. Se oli kyl tosi twisted ja muistan että siinä kohtaa siin unes kai joku tyyppi piti mua kiinni ja se oli ihan hirveetä. Probably se oli joku murhaaja tai vastaava sekopää. Tunsin et se piti mua vissiin ranteesta kiinni ja sit jostai muualt viel.

Uggggggghhhhhhhhhh nyt en voi olla ajattelematta yutoa lmao kiitos. En kestä kuinka intense se oli tavallaan. Hhhhh. I'm done.....

Ja siis pahinta yutossa on nimenomaan se sen tietynlainen sulosuus ja kiltteys tai silt se ainakin vaikuttaa niin eih nyt pliis. Niinku honestly se on ihan järkyttävää. En kestä yhtään tommosta :DDDDDDD hhhhh älkää pliis kiusatko mua tälleen 😭😭😭 noi kaks on ihan hirveitä lopettakaa🙃

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Ei. Saatana.

Hui ja yuto on molemmat sitä tasoa että sitä ei enää edes voi kuvailla.

Muut ei ees oo sitä tasoa ainakaan tällä hetkellä basically.

Siis se taso on se että ei enää tiedä mitä voi tehdä kun ei halua periaatteessa elää ilman niit. Ei oo niiku mitää mitä voin tehä tai yrittää päästäkseni yli. Ei vaa oo mahollista.

Mut siis en mä nyt kuollakaan halua mut jotenki tää on kyllä tuskaa.

It's horrible.

En tiedä johtuuko tää nyt siitä vitun unesta mut oon aivan totaalisen rakastunu yutoon. It's not funny :D ja sit nyt mietin huitaki taas enemmän koska näin pari vidii 😢

Ei voi olla enää totta. Ja kuinkahan monta kuukautta tätäkin jatkuu.

Mitä tää niiku ees on ei mul oo enää sanoja tähän. Siis tiesin jo silloin et hui on ihan järkyttävä case mut silti mua hämmentää etten oo vieläkään yli siitä. Ja no yuto nyt tuli ihan jotenkin yllätyksenä, koska mä kyl olin heti sillee (ku katoin sitä ehk ekaa vidii minkä takii rakastuinki niihi) et ah noi kaks on söpöjä (yutosta ja huista siis, mun mielestä ne oli ne jotka spottasin siinä ihan ekana) mut sit yuto jäi aluks vaa nii paljon huin varjoon ja no kaikki muutkin ja vaikka jatkuvasti oon silti siitäkin tykännyt niin en silti ajatellut et siitä tulis myös näin paha case. Aina välillä se kyl tuntu silti et koht mennää jonku sellase rajan yli et sit se on samaa tasoo ku hui, mut sitä ei sit koskaan kunnolla oikein tapahtunut, vasta nyt alkaa tuntua et oon ihan totaalisen rakastunut siihen oikeasti. Et nyt se alkaa olla jotenkin jopa samaa tasoa ku hui???? Vaikka aiemminkin aina oon ollu silleen et mä en kestä ku yuto on itse turvallisuus siis se on just sellane tyyppi jost tulee todella safe viba. Ja semmosia tyyppejä mä en kyl kestä :c well. This is so........ Shocking. Oh lord.

Im not okay

Nyt kyl tuntuu ettei paljoo muita mahu mun päähän ku noi kaks lmaoooooo they really do be breaking my heart

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Honestly kylläpä vituttaa. Törkeetä :D noi kaks on törkeitä fr 🙃

Ihan oikeasti. Monikin asia tässä vituttaa mutta olen kuitenkin sen verran aseksuaali että varsinkin seksuaalisten ajatusten tunkeutuminen mieleen vituttaa :D etenkin nykyään nää tuntuu olevan suht rare occasions ja hyvä niin mutta vois olla vieläkin enemmän rare kosk oon todellakin disgusted. Uskomatonta sitä paitsi tää tapahtuu yleensä aina unien kautta. Joskus muutoinkin mutta silloin ne on sen verran lieviä ettei välttämättä mitenkään häiritse. Yleensä ne tuntuu olevan nykyään aina jotain unista johtuvia ne häiritsevämmät seksuaaliset tunteet. Nytkin en ajatellut yhtään mitään ennen nukahtamista mutta siitä huolimatta jotenkin siitä unesta kehkeytyi tollanen ja sit vaa ajattelin liikaa asioita voi elämä miten disgusting :D ei kai siinä muuten mitään mutta jostain syystä oon vaan ihmisenä sellanen joka ei voi yleensä sietää mitään seksuaalista. I just don't vibe with it, i definitely don't. Mut ilmeisesti yuto on liian sexy xDDDDDD lmaoooooooo pls. On vaa niinku erittäin ristiriitainen tunne kun on silti ihan hiton disgusted edelleen ja niiku ei todellakaan kiinnosta mut silti yutos on vaa jotai hiton kuumaa. No huissakin kyllä kai. Mut ne onki sit melkeinpä ainoita kpop tyyppejä keistä oon ikinä aatellu mitään tämmöstä. Ööm hetkinen paitsi hyuka myös, vähän. Ja muita en silleen muista, ehk dahyun kans vähän mut niiku honestly en kyl muista muita hirveesti. Eiku ainii woozist näin sen random unen joka kai oli a bit sexual. Mut ei ny niin paljon. Yleensä oon kuitenkin sen verran asexual-ish että en ihan hirveen suurella intensiteetillä tai välttämättä kovin usein ajattele mitään tämmöstä. Toki se aaltoilee mut niiku. Basically oon enemmänkin silleen nope.

Ah niin törkeetä kyl kieltämättä.

Also vittu nää menkkakivut vaikka ei edes verta näy, huutis kuinka vittumaista voi ollakaan

Vaikka ei nää kyllä vielä oo pahat kivut mutta kuitenkin sellai vittumaiset fr

Hhhhhhh en voi hyvin.

Siis voi vittu itken kohta :D whats the point.

Niiku mikä pointti tässä kaikessa on

En saa noita pois mielestäni vaikka tekisin mitä 😭 vittu kiitos

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Sitä paitsi.... Aloin aattelee taas hansee........... Mitä vittua tämä on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
I cant live
If living is without you
I can't live
I can't give anymore

Skskskdjdjdjdi niin kirjaimellisesti tätä tilannetta kuvaavat lyriikat. Siitä suoraan huille ja yutolle terveisiä 🙃 räääääh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
No MITÄ 😂😂😂😂😂😂😂 are you serious aikooks toi yks idiootti taas kerran sneakata mun sydämeen. Ei sillä, ei se sillon aiemmin ollu mikää iso juttu mut nyt tuntuu et se on vähän enemmän ku sillon. Ja tämäkin vaan siks et vahingossa päädyin kattoo jonku onewe-vidin. Siis se thumbnail jo oli se mikä sai mut rakastuu uudelleen cyaan :D

Mitä VITTUA:DDDDDDDDD

Enkä ees pysty olla aattelematta taeilia. Yuto, hui..... Changbin...... Han...... Hanse............. 😬 Aight imma just die then.

I don't always understand myself 😒

Mut sitä mä en ymmärrä mitä yuto tekee mulle. Kaikki muut on melkeen siedettäviä (no ei ees) mut yuto on se kaikista hämmentävin ja vitun creepyyhän tää on.

Cya on kyl myös todella creepyy tai jotenki se että Tykkään siitä taas????? Et voi olla tosissas.

Ah mut voisin kuunnella jotai listaa mis on siedettävämpii biisei ku en kykene tän hyuka listan kans tää on niin...... Blaah :D i mean i like it mut niiku pls

Ei hele en saa yutoo mielestä millään oon koko ajan vaa sillee "😍" en nyt oikeestaa arvannut et tää tähän menis sentään

Varmaa johtuu siit vitun unest i think se oli varmaa viimene silaus tälle rakastumiselle....... 👀 I'll just pretend that hes here with me then

Mitä helvettiä se on jopa -98 kuten minäkin lmao why arent we meant to be

Lmaooooooooooooo bye i can't

Vittu nää biisit ottaa päähän täs tilanteessa liian ällösöpöjä rakkauslauluja

ahahahahha off my face no sehän on klassikko jo täs vaiheessa

Ja aatella et off my face oli ihan aluks varmaa joku timppa-biisi ja sit se alko liittyy kaikkiin... Random tyyppeihin kuten hyukaan....... 😬😬😬😬😬😬 Sairasta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
VITTU TÄÄ BIISI :DDDDDDDDDDDD kuulostaa niin paljon eräältä lapsuuteen liittyvältä biisiltä ja nyt must tuntuu et siit on vittu ikuisuus ja miks oon päätyny tähän :DDDDDD ............. Ei hyvää päivää jos oisin sillon tienny mitä tapahtuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
:DDDDDD EN PYSTY OLLA NAURAMATTA boy in luville :DDDDDDD en pysty

En tiedä mikä siinä naurattaa mutta :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Eih

Häipykää D: en rakasta ketään 😃..

Ahaha love rain, tämäkin on klassikko 😭 kevät -22 biisu kyl selkeästi. Ihan kauheeta en kestä sitä kuinka monta uutta tyyppiä tuli täs kevään aikana. En pysty edes laskee. Ei helvetti. Jopa bangchan mä en oikeesti tajuu et seki on ollu muka nii vähän aikaa vasta???? Ei saakeli nyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Kaikista eniten nauran sille että vanhin tällä hetkellä on periaatteessa taeil joka on syntynyt 1990 :D en oo enää sitä mieltä että en pysty rakastuu nuoriin tyyppeihin......

Tai no thom ois vanhin muuten ehk mut ku mä en tiedä siitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Lol apua mun huijinhoyutokino-lista on melkein 6h pitkä.....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Lol apua mun huijinhoyutokino-lista on melkein 6h pitkä.....
Ja mostly oon pistänyt sinne hui-biisuja ja jonkun verran yuto-biisuja ja jinho-biisuja. Mut kino nyt on ollu niin lievä ihastus verrattuna niihin et emt sil ei hirveesti oo sellasia siihen liittyviä biisui.

Esim tää on ihan hui-biisu enkä ees tiiä miks mut yks yö vaan kuuntelin sitä ja mietin huita i don't fucking know why mut.....:

Toi on jotenki niiiiin hui-biisu idk idk i'm screaming 😒

Tää taas on jotenki ihan sellanen et siit tulee mieleen yuto??????:

Vaikka toi nyt periaatteessa onkin alunperin liittyny iha muihin ja varsinkin eräisiin twicen jäseniin (chaeyoung ainakin) mut jostain syystä nyt ku oon viime päivinä kuunnellut sitä muutenki paljon ja nii ni se jotenkin.... Tai en tiiä ton biisun lyriikat on vaa nii vitunnnnnnnn spot on. Ku kuuntelin sitä tänää ni tuli vaa iha mielee mun fiilikset yutoo kohtaa. Eikä sillä nyt oo väliä puhutaanko laulussa tytöstä vai pojasta koska sama asia silti :D rakkauslaulu on rakkauslaulu it doesnt matter.

Lol oikeestaan toi girl crush:han on mustasukkasuudesta kertova siis ilmeisesti silleen et se tyyppi on jonku tytön kaa yhes tai jtn niin sinänsä en tiedä miks siit tulee mieleen hui ku ei sil ees kai oo tyttöystävää. Tai no soojin ainaki oli mut ei kai ne enää oo yhdessä mun tietojen mukaan. Mut ei kai sillä väliä, yhtä paskaa tää kaikki on kuitenkin koko ajan ja kyl mua silti kinda vituttaa soojin vaikka ne ei enää oliskaa yhes. Mut ehkä toi biisi silti mulle merkkaa eniten sitä sellast kaipausta ja sitä rakastumisen tunnetta. Tietyl tapaa se mustasukkasuus-pointti on sivuseikka siin koska jotenki siin kuuluu niin vahvasti se tunne ja se kaipaus i think. Et ehkä sen takii se resonoi niin pahasti. Ja siis sanonpahan vaan et Harryn versio on ihan törkeen hyvä, ehkä jopa jotenki tunteikkaampi ku alkuperänen. Mulle tuli ihan sellanen olo siitä et voin samaistua. Suorastaan laittoman täydellinen versio D::::::::: en voi sanoin kuvailla sitä fiilistä kun kuuntelin sitä viel yöllä ja sit mul tais olla viel ikkuna auki nii oli sellast viileetä ja jotenki se oli nii rauhallista ja helpottavaa D:::::::::

snif snif rakastan noita biisejäääää ja moni muukin kyllä resonoi iha törkeesti atm

Ja itkettää ku gugudanin diary tuo niin VAHVASTI mieleen sen ajan sillon ku hui oli vielä uus juttu :D kuuntelin sitä sillon ja ai jeesus mut tulee kyl nii elävästi mieleen se helvetillinen ahdistuskin silloin. Muistan kuinka olin suurinpiirtein jo valmis vetää ranteet auki tai ainakin saatoin vitsailla siitä 🤔 fiilis on kyl about yhtä toivoton nytkin XD ja siis ..... Joo :D

Omg ja queenin love of my Lifesta tuli jostain syystä ihan totaalisesti hui-biisu. En ymmärrä mitä vittua siinä tapahtui? Siis olin jossain totaalisen oudossa tilassa sillon kun rakastuin siihen ja muistan että tuntu jotenki silt etten oo koskaan aikasemmin kuunnellu sitä nimenomasta biisii tolleen samalla tavalla. Siis etten ollu aikasemmin kokenu sitä niin syvästi? Mut sit huin takii mä jotenkin koin sen eri tavalla ku koskaan.

Oikeesti voi hitto :D tää on niin....... Huoh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Huutista sille etten ikinä pääse yli park kyungista XDDDDDDDDDDDDD aina ku oon sillee "hei emmä tykkää siit" ni sit kuitenki taass oon sillee "IHANA" :DDDDDD voi vittu.

Also kaikki mitä oon oppinu tässä viime aikoina näiden juttujen kans: i really really love boys 🙄😭 idek. Ofc rakastan myös tyttöjä mut en läheskään niin paljon lmao. Se on se mitä oon oppinut bisseydestäni XD Ja alan vasta nyt tajuta sen et mun ei tarvii tykätä tytöistä yhtä paljon xDdd oon silti bi vaikkakin tuntuu vähän hölmöltä edes luokitella sitä mitenkään mut teknisesti ottaenhan se on totta. Paitsi en tykkää siitä et oon bi. En tiedä miks mut en tykkää siit D:

Toinen asia mistä en tykkää: SE KUINKA PALJON RAKASTAN TAEILIA EDELLEEN mitä vittua. Sairasta. Mä oikeesti en tiiä siis se on ihan sama asia kuin hui tai yuto. Ei mitään eroa siinä vahvuudessa :DDDDD siis se mitä oon tuntenu taeilia ja huita ja yutoa kohtaan on kaikki yhtä vitun vahvaa :DDDDDD huudan. Vielä vähään aikaa sitten ajattelin et hobi on varmaan mun kaikkien aikojen pahin kpop ihastus, mut en oikeestaan oo ihan varma. Noi neljä on kaikki ihan törkeit XDDDDDD
Ja kuin kiusaksi alkoi soimaan strawberry moon mist tulee mieleen ne hobi-ajat....... No kiitos D: is this really necessary. I repeat: is this necessary.
Käsi vaan tärisee suurinpiirtein :D oh my lord.

Oh i really hate this song lmaooo.

Vähän ikävä sitä kun en vielä ollu juurikaan rakastunu kpop tyyppeihin tai ainakaan niin moneen...... Miten tälläselt voi oikeesti välttyä? Ei voi 😭 i don't understand what even happened????? Niiku mul ei oo hajuakaan miten tää kaikki on tapahtunut. Tai no siis hobiin alunperin rakastuin...... Apua. Miten se muute tapahtu? Älä ny vaa sano et se oli sen yhen ihmisen syytä :Dd jos muistan oikein niin mä basically aloin pohtimaan joskus aikoja sitten että mikä tää exo-juttu on, koska niiku yks ihminen oli puhunu siit tai jotakin ja i kinda got curious. Sillon mä olin kuunnellut kpoppia vaan satunnaisesti niiku ehk ihan yksittäisiä biisejä ja se oli sellast etten tienny mitää mistää. Mut kuitenkin olin sillee hmm whats this exo thing ja olin siis ihan kujal ja katoin jotai exon mv:itä ja olin silleen hmm ja tbh olin edelleen ihan pihalla, sit ilmeisesti exon kautta päädyin kattoo bts:n mv:it ja en tiedä miten ja niiku mis kohtaa mut jotenki yhtäkkiä olin vaa iha rakastunut hobii. Ja tää oli oikeasti 2019 alussa (tai 2018 lopussa). Ja huutikset sille. Extra paljon huutista sille. (Aha tenin biisu alko soimaan, no this is not IT, this is definitely not it..... DON'T)

Sit huihin ja yutoon alunperin ihastuin sen gotoen kpop game videon takii D: ja gotoeta aloin kattoo vaa youtube suositusten takii.... Skskskdjdkdk. Horrible.

Mut miten taeil tapahtu? Öömmmmm... Siit mul ei literally oo hajuakaan? Siis ainoo mitä muistan hämärästi niin katoin jotain sellast vidii mis rankattiin kpop räppäreitä ja siin oli sit block b ja zicot ja nää. Niin kai mä jotenkin sitä kautta sitten päädyin kyseisen yhtyeen pariin D: eiku ainii vittu :D muistan jotenkin sen ku googlasin block b ja katoin et ketä siihen kuuluu ja tyylii mietin et ketkä niist on söpöi :D sit vaa katoin kuvii taeilist ja i guess se oli pitkälti siinä. Ei saatana..... Mutta i guess ehkä niitä sattumia ei ollu olemassakaan. Kosk ei mul ollu ees mitää "ah voisin rakastuu johonki block b:st" suunnitelmia vaan se vaa jotenki... Tapahtu :D niinku it wasnt my plan it was someone elses plan lmao.

Mut must hyukaan liittyy jollain tapaa huvittavin tarina. Honestly se tunne kun youtuben suosituksiin ilmestyy vaa video hyukasta pienenä ja sen perheestä ja sit mietin et kuka on huening kai, tiesin vaa exon kain ni rupesin miettimään et onks ny kyse siit vai onks tää joku toinen 👀 ja honestly i guess i just curious ja sit mä vaan????? Ilmeisesti googlettelin tai jotain. Ja olin vaa sillee wtf i love hyuka XD sekin tapahtu niin nopeesti lmao mut en kestä näit asioita xDDDDDD + mul oli kriisi ku se on mua neljä vuotta nuorempi mut nykyään oon chill af sen suhteen XD i couldnt care less lmao. Mitäs väliä sillä on muka. Tosin se kriisi nyt oli sellai läppä mut oli se kyl ainakin puoliks oikee kriisi xD

Ja

Miks kuulen mun korvissani täl hetkel haru harun 🙄 mmmmmmmmmmmmmmmkay. Gd, siinä kans yks josta ei pääse eroon OLLENKAAN :D ihan sama kuinka monta kertaa oon sillee "ah en tykkää siit nyt enää" niin vittu voi olla kyl varma et se ei ollu siinä kuitenkaa :D at this point en tiedä mitä magiaa se mies käyttää että aina "rakastun siihen uudestaan" mutta joo :D ja tää sama limbo ollu periaatteessa helmikuusta mutta tavallaan jo aiemmin mutta ehkä se helmikuusta alkoi tälleen pahasti. Aiemmin se oli sellast höpö höpö tasoo 😂 kieltämättä, kaikki mun ihastukset voi jakaa kolmeen tasoon: 1. Höpö höpö -taso 2. Keskitaso ja 3. Kill me now.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Sovitaanko vaikka vittu että mä en nähnyt tätä kuvaa: https://images.app.goo.gl/vwnn9Y42RhqzKgXE7

Eihän tässä muuten mitään mutta mun sydän hakkaa niin lujaa että en edes voi- 💀

Mul ei oo varaa tähän :DDDDDD

En tiedä miks mut mul tulee ihan sikana mieleen nyt taeil tost just another girl biisistä :Ddddd kyl edelleen yutokin ja se nyt onki iha sjdjdjjfdk kamala mut also TAEIL

Mitä nyt taas am i even real

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Mul ei oo varaa siihen et taeil-keissi pahenee ENTISESTÄÄN.

En pärjännyt edes aiemmin näiden asioiden kanssa niin nyt jos tää on jo tätä tasoa niin siihen mä en pysty.

En voi jos taeil menee kaikkien ohi :D ok näit on kyl lopulta aika vaikee mitenkään jaotella tunteiden vahvuuden mukaan varsinkin just yuto ja taeil ja hui jne

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Sen vaan sanon että basically my heart is on fire 😒 ja ehkä suurin syy siihen on.... Meinasin sanoo et taeil mut kyllä myös hui ja yuto on niin järkyttäviä tällä hetkellä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,977
Ööm..... Oon kuunnellu daisyy niin paljon viime aikoina et tulee jo korvista ulos xd mut minkäs teet. Mut en kertakaikkiaan ymmärrä miten noi kolme ihmistä voi olla niin kamalia 😩 my luvs 😫 en edes ymmärrä että tää on vieläkin tämmöstä lmao kun tuntuu että siitä on kauan kun rakastuin noihin kaikkiin. Ilmeisesti niist ei vaa pääse yli ainakaan iha heti. Wait oliks noi kaikki kolme maaliskuussa D: ilmeisesti.

Voi ei taas be the light 😭😭😭😭😭 täl biisil on special place mun sydämes.

Ah taeil shut up 😭💖 i can't ever get over...... Facs 😩😩😩😩 at this point en tiedä kuka oon ja mitä mulle tapahtuu....

Ah ja miten voi väsyttää näin paljo

Ylös Pohja